Wednesday, May 10, 2006

Bintang Di Surga

dah 2 minggu aku mula 'hidup' baru. hidup yang sebenarnya bukan dalam dunia aku. tapi aku cuba untuk sedia menerima segalanya dalam dunia ini.

dalam 2 minggu ini, aku terasa ada 'sesuatu' yang kurang. aku rasa perjalanan hidup aku tidak akan terhenti di sini.

aku rasa dalam hal ini, aini tahu apa yang aku rasa sekarang. chatting 5 minit ngn aini, macam² citer yang keluar. salah satu dari nya tentang hal ini.

sesetengah kawan aku tahu yg aku tgh study. cuma tinggal 9 bulan saja untuk aku habiskan study aku. sekarang matlamat aku untuk tamatkan study aku, grad with flying colors and mohon kerja tetap di kawasan berdekatan dengan PARIT BUNTAR!!!

kenapa pilih untuk duduk kampung?? sebab i need to take care of my mother..dengan kelulusan dan pengalaman kerja yang aku ada, aku harap aku boleh keja kat ILDP ka..IKM ka..mana² institusi pengajian yang dekat dengan rumah aku. so, aku senang nak jaga mak aku kat rumah!

KL??..hmmm.. apa ada kat sini? macam²..kota yang menjanjikan macam²..segala-galanya ada di KL...tapi hati aku tetap di kampung..rumah dan bilik tidurku yang penuh dengan Spongebob dan segala macam toys yang ada (dah 4 bulan tak balik kpg, sure bilik tu pun dah berabuk)..

Dear ALLAH, please grant my prayer.. i just want to be with my mother di kampung..murahkan rezeki ku dan mudahkanlah segala urusanku..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home