Friday, April 21, 2006

Mungkir Bahagia Part II

yesterday (21.04.2005) was my last day as a Tricubes's staff. Justeru, bermula la hidup aku sebagai seorang pelajar.

this time, i dont want to talk about my cousin's nephews, tetapi nak cerita pasal hal aku sendiri.

after few consideration, i think it is better for me to stay 'single' rather than have a BF yang hari² memberikan tekanan! letih la..macam baru² ni, aku dah la sibuk dengan proposal, boleh plak dia buat perangai..nak kata B*****G, sekolah tinggi gak sampai overseas. apa la punya baghalnya (ha..kan dah kuar), tak paham ka aku ni dok bengong dengan proposal aku yg tak siap² lagi ni. jangan la tambah 'weng' kepala aku ni.

senang jer, kalo nak buat perangai, buat la..aku peduli apa, study aku lebih penting. ask me to say sorry to him, NEVER!! i repeat NEVER!!

lantaran itu, aku fikir biarlah aku jalani hidup macam² dulu..layan kawan² lagi bagus..

*p/s: ayu, saya sudah kembali single! hopefully, boleh kawan dengan awak, bart, misa and amilia contessa..:)

2 Comments:

Blogger Ayu Ikhwani said...

Erkkkk.. apa sudah terjadi?

4:06 PM  
Blogger raudzah said...

saya ni agaknya tak dak 'bahan kimia' kot dengan SmallVille Boy tu. tak larat nak bergaduh la ayu..kalo awak jadi saya pun, awak tension jugak..lainla kalo awak cukup sabar dan sanggup tahan.

5:04 PM  

Post a Comment

<< Home