Thursday, June 22, 2006

Sem IV 2005/2006

1 Julai 2006, bermulalah kembali kehidupan ku sebagai seorang pelajar. setelah hampir 3 bulan 'bercuti', tiba masa saya untuk memerah otak dan berkawan semula dengan journal², proceeding papers, buku² ilmiah, etc. dan seperti biasa, 4 bulan akan datang, hidup aku cuma ada untuk kerja, belajar dan keluarga tercinta. tiada hiburan, liburan dan balik KAMPUNG!

p/s: rindu kampung halaman, rindu kat uwan, rindu kat ayu yang tengah tungkus lumus habiskan MSc. Thesis dia..All The Best, ayu! nanti saya balik kampung, saya jemput awak datang rumah saya, kita makan sama² na..!!!

1 Comments:

Blogger Ayu Ikhwani said...

Thank you, Mak Su hehe.. saya je ke yang still panggey 'Mak Su' ek? Rindu kat Mak Su gak.. ade good news from me.. err, temporary nyer good news la.. saya nak submit thesis saya ari ni.. yeay! Lepas ni tunggu viva plak.. :)

Anyway, sekarang saya selalu update kat Yahoo! 360 je.. jemput² la ye menjenguk my blog kat situ..

And all the best to you yeeee..

*muaaaahhhssss*

12:20 PM  

Post a Comment

<< Home