Sunday, February 26, 2006

Secret Recipe's Oreo Cheese Cake

yummy!!!

recently, i had makan2 with Nani and Sara kat Secret Recipe, JJ Alpha Angle. why secret recipe? because dah lama teringin nak makan kek kat situ. keknya yang cheesy, moist, tasty dan segalanya la yang buatkan diri ini teruja (fuyoo!ayat poyo!) nak makan kat situ.

at first, macam tak jadi la makan kat situ..tapi lastly menjadi jugak sebab dah tak restoran secret recipe yang dekat selain JJ Alpha Angle. nani and sara teringin nak makan lasagna, and aku...macam aku kata tadi la..teringin nak makan CHEESE CAKE kat Secret Recipe!

after solat, terus siap nak pergi makan. biasa la awal bulan parking space kat JJ memang penuh.so we had decided to park my car kat atas jer.alhamdulillah dapat. tak de tunggu lama2, terus menuju ke tempat kejadian. tengok kek2 yg dok pamerkan, such as americano, choco mocha, cheese pumpkin, choc cheese, blueberry cheese and OREO CHEESE!!! caya lah secret recipe..kek yang aku nak makan tu ada.

nani and sara dah order lasagna, aku order kek la. oreo cheese and choc cheese! (habis diet aku, tak pa..belasah jer..dah teringin). hidangan pun sampai, apa tunggu lagi..mulakan dengan basmallah..KITA MAKAN!!

while having makanan yang sedap tu, mcm2 citer kuar..biasa la citer pasal keja, BF masing2..gelak jer memanjang..teringat balik waktu study kat univ dulu..keadaan yang sama jugak berlaku dulu cuma bezanya sekarang masing2 dah ada kerjaya masing2.

whatever happen pun, waktu tu adalah antara waktu yang best. aku, nani dan sara berjiran, tapi masa untuk bersua muka tu memang jarang2 sekali dapat. even, lately aku and nani rajin juga jumpa because of her problem yang melanda sekarang ni.

anyway, thanks sara and nani. nanti boleh pergi makan lagi kat sana ya.sorry la tak dapat nak belanja korang bukan apa, duit gaji tak masuk lagi da...

3 Comments:

Blogger insan said...

Jelesnyer..jeles....

9:31 PM  
Blogger raudzah said...

ala aini..nanti sampai time awak kita kuar sama2 ye..alamanda pun ada secret recipe gak.

11:06 AM  
Blogger Ayu Ikhwani said...

Waaaaaaaaaaaa.. nak jugaaaakkk!!!

11:00 AM  

Post a Comment

<< Home