Wednesday, January 18, 2006

Year 2006

its been a quite some time i do not update my blog..bak kata ayu 'dah berabuk blog'. urusan kerja dan peribadi buatkan aku tak punya untuk belek blog ni. dulu blog ni 'senyap'..tapi sekarang i'm trying to make it alive to the rest of the world.

mengimbas tahun 2005 yang aku tinggalkan penuh dengan memori suka dan duka.berkat doa dan semangat dari famili dan kawan² aku terus melangkah meninggalkan peristiwa² yang mengajarku erti kehidupan. its remind me on what iklan petronas said 'jalan ke depan, bukan ke belakang'.

ucapan terima kasih buat Yana, Ayu, Aini, Nani, dan kawan² 14 saya yang lain for being such a wonderful friends.kalian umpama '8th wonder in the world'.i'm really proud to have a friend like you. i pray to Allah that our friendships will be remained together until the end of our life, insya Allah.

thank you F.R.I.E.N.D.S!

2 Comments:

Blogger insan said...

chaiyok...chaiyok...lehla saya baca citer awak nanti....take care n mish u tooo

8:54 PM  
Blogger Ayu Ikhwani said...

Amiiinnn

10:12 PM  

Post a Comment

<< Home